Znamka Zeleni kras
Znamka Zeleni kras je nastala z vizijo povezovanja in sodelovanja občin Bloke, Cerknica, Ilirska Bistrica, Loška dolina, Pivka inPostojna z namenom skupnega prepoznavnega in povezanega nastopa prebivalcev.
Ime znamke izraža srce te regije, dve čudoviti značilnosti tega območja.
Prva je zelenost v najširšem smislu. Gre za neokrnjeno, prvinsko naravo, magično in edinstveno. Zelena barva gozda pokriva 74 % regije, od tega je kar 54% površin uvrščenih pod Natura 2000. Tu se bohotijo naravni biseri svetovnega slovesa ter izredna pestrost rastlinskega in živalskega sveta. Zelena je tudi usmeritev znamke - v trajnostni razvoj in ohranjanje zdravega okolja ter spoštovanje tradicije.
Druga značilnost regije je kras. Na tem delu Slovenije se pod zemljo skriva največ kraških jam, mnoge so znane po vsem svetu. Na površju pa navdušujejo presihajoča jezera, UNESCO bukovi gozdovi in tri velike zveri: medved, volk in ris.
Logotip je v barvah gozda, ki pokriva večino regije. Igra črk v logotipu s krivuljami nakazuje na za to regijo značilen preplet podzemnega in nadzemnega kraškega sveta. List pa simbolizira naravno bogastvo flore, favne in pokrajine, kar je pika na i doživetjem v regiji.
Uporablja se za promocijo ter trženje blaga in storitev, nastalih na geografskem območju Primorsko-notranjske regije. Izdelkom in storitvam s tega območja daje pečat kakovosti in zagotavlja večjo prepoznavnost.