Pot v brezpapirno poslovanje
01.10.2022
POT V BREZPAPIRNO POSLOVANJE
Z uvajanjem naprednih poslovnih rešitev za delo z dokumenti in podatki namreč podjetja lahko v celoti izkoristijo potencial zaposlenih, izboljšajo njihovo produktivnost in predvsem prihranijo veliko časa.
Za podjetja vseh velikosti je danes ključno hitro prilagajanje spremembam, le te pa ta hip narekujejo pretežno digitalno oziroma elektronsko poslovanje – povsod tam, kjer je izvedljivo. Številna podjetja so svoje načrte glede digitalizacije poslovanja ali celo uvedbe brezpapirnega poslovanja hitreje pretopila v prakso.
Podpisujte elektronsko, poslujte digitalno
Za elektronsko podpisovanje so dandanes na tržišču celovite platforme za podpisovanje dokumentov, ki so primerne za splošno uporabo v skoraj vseh panogah. Največji potencial imajo v organizacijah, kjer imajo veliko stikov s strankami in vsak dan pripravijo ogromno število dokumentov – na primer v bančništvu, zavarovalništvu, zdravstvu ali telekomunikacijah. Takšne organizacije lahko z uvedbo elektronskega podpisovanja ustvarijo velike prihranke, saj se občutno zmanjša potreba po tiskanju dokumentov, znižajo pa se tudi stroški manipulacije s papirnimi dokumenti, ki jih je treba dostaviti podpisnikom.
S pomočjo tehnološko in varnostno preverjenih rešitev lahko dokumente varno pošiljamo v podpis s katerekoli naprave, prav tako lahko kjerkoli in na katerikoli napravi tudi podpišemo. S tem pomembno olajšamo delo tako zaposlenim kot strankam. Končni rezultat pa so nižji stroški poslovanja, obenem pa boste poskrbeli še za zakonsko zahtevano varnost, onemogočili naknadno zanikanje verodostojnosti in preprečili nepooblaščen poseg v že overjen dokument.
Pot v brezpapirno poslovanje
Da se pot v brezpapirno poslovanje podjetja začne že na vhodnih vratih oziroma vložišču dokumentov, ni skrivnost. Dokumente vseh vrst namreč velja digitalizirati že ob vstopu v podjetje oziroma delovne procese in v nadaljevanju uporabljati le še v elektronski obliki, zato je v rešitvah predvidena tudi programska oprema za skeniranje, zajem in validacijo dokumentov. Pa dokumentni sistem za urejene dokumentacije v podjetju, varno elektronsko hrambo na ključ, ki je zaposlenim dostopna prek spletnega brskalnika in spletnih storitev ter je tako povsem neodvisna od uporabljene naprave ali platforme ter nudi funkcionalnosti, primerljive z lokalno e-hrambo dokumentov.
V dobi digitalizacije elektronska identifikacija postaja neizbežno dejstvo v interakcijah zasebnih in poslovnih uporabnikov.